15 september 2006

Välkommen!

I Luthers fotspår
Bilder och kommentarer från min resa till Tyskland 11-14 september 2006 som jag gjorde tillsammans med mitt jobb.

Bloggen är min sanning och mina ord. Innehållet är skrivet utifrån min subjektiva upplevelse av resan. Min arbetsplats och dess ledning har således ingenting med denna blogg att göra.

Bloggen är i kronologisk ordning, vilket innebär att du med fördel börjar längst ner på sidan...

En lögn är som en snöboll; ju längre man rullar den desto större blir den.
Martin Luther

3 Comments:

At 1:28 em, Anonymous Anonym said...

Tack för allt intressant du delat med dig av. Så ..får vi höra en slumsummering om vad du tyckte om hela resan i sin helhet? Tycker du det har varit intressant?

Passar på att tipsa dig om att se filmen "Luther". :-)

kram

 
At 1:35 em, Anonymous Anonym said...

Resan var matig och intressant. Jag vet väldigt mycket mer om Luther nu än innan. Späckade och intensiva dagar således.

Filmen "Luther" har vi sett, den ingick i förberedelserna.

*kram tillbaka*

 
At 4:23 em, Anonymous Anonym said...

Säger detsamma som nina.

Resor är alltid kul.

Sköt om dig.

Annica

 

Skicka en kommentar

<< Home